Lente - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Lente - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Lente

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 Juni 2013 | Zweden, Tjällmo

Vandaag regent het, voor het eerst sinds weken. Dus tijd om achter de computer te zitten en een verslagje te schrijven.

Een maand geleden is de vloer in de schuur gestort. Zie foto. De auto´s, trailer en caravan staan er nu goed. Zakken niet meer weg in het grind en je kan nu makkelijker in en uit de schuur rijden.

De babykamer hebben we vorig weekend afgemaakt. Was nog best een hoop werk, want de boiler die in de kamer zat, bleek lek te zijn. De loodgieter is hier een tijd bezig geweest om een nieuwe boiler in de kast in onze slaapkamer te maken. Zie de foto´s van de babykamer.

Afgelopen maandag is er een veulentje geboren. Was nog spannend, want we wisten niet precies wanneer de ponny zou bevallen. Had zomaar gekund dat onze baby eerst had gekomen. Veulentje is een hengstje en heet Elmo. Zie de foto.

Met mij alles prima. Ben gewoon nog uit aan het mesten en hout aan het kloven. We zullen zien wanneer de kleine naar buiten komt.


  • 13 Juni 2013 - 11:17

    Rianne:

    He Ilse, leuk om weer te lezen en weer wat te zien van jullie huis. Goed dat je nog zo fit bent!
    Spannende tijd nog even... groetjes uit NL.

  • 13 Juni 2013 - 12:08

    Mariette:

    Hallo Ilse en Robert,
    Leuk weer even van jullie te horen. Fijn dat alles zo goed met je gaat en je nog zoveel energie hebt om al die dingen te doen. Het zal nu wel niet meer zo lang duren dat de baby komt. Spannende dagen.
    Wat ziet de babykamer er gezellig en mooi uit!! En wat leuk dat jullie een veulentje erbij hebben. Zo schattig.
    Ik wens je sterkte met deze laatste weken/dagen van je zwangerschap en wens jullie een voorspoedige bevalling toe. Ik ben heel benieuwd. Ada houdt mij ook op de hoogte en is helemaal in blijde verwachting om Oma te worden. Ik hoor het wel van haar als het zover is. Tot hoors en groetjes ook aan Robert. Liefs Mariette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 111109

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: