Update laatste bezigheden! - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Update laatste bezigheden! - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Update laatste bezigheden!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

29 April 2012 | Zweden, Tjällmo

Dit weekend vrij genomen van mijn werk, en dat betekent hard klussen thuis!

Even een update van de laatste bezigheden.

1) Het bos is gekapt (uitgedund).
2) De paardenbak is af en het paard kan nu zelf in en uit lopen in de stal.
3) Er zijn twee schapen gekomen (Pernilla & Linda)
4) Bezig met schilderen van het gastenverblijf
5) Bezig met nieuwe panelen op het kippenhok
6) Ramen werkplaats bijna klaar!

Zie de foto´s!

• 29 April 2012 - 21:04

Ida:

Hoi Ilse,

Ziet er allemaal mooi uit zeg! Wat leuk 2 schapen! Nu mag je ze wel gaan scheren! Kun je een lekkere warme trui breien voor de winter.

Groetjes,
    Ida

• 02 Mei 2012 - 07:43

Marco:

Hoi, wat een vorderingen zeg, op veel fronten actief :) Groetjes uit Örebro!

• 12 Mei 2012 - 16:08

Mariëtte:

Hallo Robert en Ilse,
    Leuk altijd jullie up-dates te ontvangen. Er wordt hard gewerkt bij jullie!!! En wat een bos bij jullie huis, midden in de natuur. En wat leuk dat jullie nu ook schapen erbij hebben. Een heel dierenspul inmiddels bij jullie.
    Verder met jullie zelf alles goed? Ilse bevalt je werk goed, hoorde van Ada van je baan. Leuk hoor dat je die richting op bent gegaan.
    Hier ook alles goed, Wouter inmiddels alweer bijna een jaar erop zitten met zijn mbo-opleiding. Gaat erg goed. En ik heb sinds een paar weken een nieuwe baan, zorgplanning en secretariaat bij Gehandicaptenzorg.
    He groetjes, maar weer, doeeeg. Liefs van ons uit Ootmarsum