Voorjaar - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Voorjaar - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Voorjaar

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

31 Maart 2012 | Zweden, Tjällmo

De winter is al weer een tijd achter de rug. Dit jaar geen strenge winter geweest. Amper sneeuw en maar een korte periode dat het echt koud geweest is.

De sneeuwklokjes en krokussen staan volop in bloei. Weken zonnig geweest maar toen we vanmorgen uit het raam keken, sneeuwde het. Waarschijnlijk de laatste sneeuw van deze winter/lente.

Zelf ben ik al een paar maanden het schilderen van de ramen van de werkplaats/garage. Een enorm werk! Eerst alle oude verf eraf halen (schuren en met plamuurmes), daarna alles goed in de olie. Dan grondverf, daarna opnieuw kitten en dan twee keer in de aflak. Ben nu bezig met het één na laatste raam. Volgende week beginnen met het laatste raam. Ben dat precieze schilderen wel een beetje zat, maar het resultaat is mooi. Zie de foto´s.

Nu heeft ons huis/erf ook een naambord gekregen. Zie foto! Nu wachten we alleen nog op een bord langs de weg, zodat mensen makkelijker ons huis kunnen vinden.

• 31 Maart 2012 - 07:50

Ida:

Hoi Ilse,

Dat ziet er mooi uit. ik hoop het toch nog eens te zien door naar Zweden te komen.
    We gaan eerst Barcelona maar eens proberen.

Liefs,
    Ida