Doorwerken in de kou - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Doorwerken in de kou - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Doorwerken in de kou

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Februari 2012 | Zweden, Tjällmo

Nu eindelijk is de winter begonnen. In iedergeval de kou. Hoorde net dat er bij mijn ouders in Nederland zo´n 10 cm sneeuw ligt. Meer dan bij ons hier in Zweden. Er ligt maar 1 sneeuw cm in Tjällmo! Wel erg koud. Op dit moment is het -20!

Het huis is niet goed geisoleerd, dat merken we wel. Mijn schoenen waren van de week vastgevroren aan het schoenenrek in de gang.

We zijn op dit moment bezig met het isoleren van de werkplaats (garage). Ook daar is het ijskoud. We zijn daar nu eenmaal twee weken geleden begonnen en willen dat ook echt afmaken. Nog een weekje werk. Daarna maar kijken of we een maand of wat in huis kunnen klussen, want met deze kou in een koude ruimte of buiten werken is geen pretje.

Hier wat foto´s van het isoleren van de werkplaats!

• 05 Februari 2012 - 11:11

Claudette:

Wat een kou! Wij zijn net terug van wintersport in de Franse Alpen, daar was het overdag op de berg -25 graden, ook heel erg koud, zeker als je met een vaartje naar beneden gaat... Maar wel lekker een weekje weg! Succes met het isoleren! Xx

• 12 Februari 2012 - 07:12

Carine:

Ha Ilse,

Hoe is het? Wat werken jullie toch hard!! Het wordt echt mooi hoor allemaal.
    Hier is het nog steeds koud. Gisteren sinds lange tijd weer eens op de Linge geschaatst.
    Veel succes met alles!
    Liefs Carine
    Ps. nog bedankt voor je verjaardagsmail