Oma 78 jaar - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Oma 78 jaar - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Oma 78 jaar

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

08 Augustus 2007 | Zweden, Igelfors

Afgelopen zaterdag is mijn oma 78 jaar geworden. We hebben het hier in Zweden gevierd (met opa en mijn ouders). Ik heb mijn vader beloofd deze foto te plaatsen. Is genomen in Mariedam, bij een masugn (een grote oven waar men vroeger ruw ijzer smolt. Mijn oma trakteerde (koffie en taart). Mijn opa en oma zijn afgelopen zondag voor het eerst met het vliegtuig gegaan, terug naar Nederland. Ze vonden het erg spannend, maar wel een belevenis. Komen jullie snel nog een keer, opa en oma?

  • 08 Augustus 2007 - 16:53

    Oma:

    Lieve Ilse,

    Ik heb het bericht van Ida gehoord. Leuk dat je dit gedaan hebt. Het vliegen ging goed hoor! We komen zeker nog een keer naar Zweden om naar je mooie hek te kijken wat jullie zo netjes aan het maken zijn. Want het zal inmiddels wel al af zijn.
    Veel liefs van
    Oma en Opa

  • 08 Augustus 2007 - 17:07

    Ida:

    Hallo Ilse,

    Wat leuk die foto! Oma en opa hebben genoten van de vliegreis. Ik was wel blij om ze weer te zien. Ze hebben het heel erg naar hun zin gehad. Ze praten er steeds over en dat vind ik heel erg fijn. Hier gaat alles zijn normale gangetje. Beetje werken pppffff...en ga zo maar door. Tot je volgende bericht maar weer.

    Liefs
    Ida

  • 15 Augustus 2007 - 09:45

    Jeltje:

    Ola!! Whoo wicked huis zeg!!! Ziet er echt supervet uit!! Als ik weer in Europa ben kom ik zeker snel langs (heb komend jaar toch vrij weinig te doen als het goed is)!!! Ha en misschien neem ik dan idd wel een amazonnetje mee terug maar sssst niet te hard zeggen anders laat mijn vijfje me misschien in de steek en die wil ik wel he-le-maal oprijden :-) Of zal ik net als mijn ouders gewoon een wagenpark beginnen ...mmmm.... Hej heel veel plezier daar en tot snel, waar dan ook!

    Liefs J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 111161

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: