Vorderingen - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Vorderingen - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Vorderingen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

08 Juli 2011 | Zweden, Tjällmo

Even een kort verslagje met vorderingen. De werkplaats (garage) is al een eind af. Alleen nog de ramen schilderen en er moet nog een nieuwe garagedeur komen (foto 1).

We hebben een tractor gekocht (Volvo natuurlijk) en dat ding hebben we meteen maar hard aan het werk gezet. Een oud schuurtje hebben we afgebroken (foto´s 2, 3 en 4). De houten balken van dat oude schuurtje willen we gebruiken om het gastenverblijf op te knappen. De hele achterwand van dat gastenverblijf is verrot. Daarnaast moeten er ook nieuwe dakpannen op. Zie foto 5 hoe verschrikkelijk het er nu uit ziet.

We hebben ook weer een poes. Ze heet Flisan. Onze vorige poes was doodgereden toen we nog in Igelfors woonden. Hier wonen we aan een doodlopende weg en is natuurlijk de kans op doodrijden een stuk kleiner. Zie foto 5.

  • 09 Juli 2011 - 11:00

    Marco & Fam.:

    Hoi, leuk die update met de foto's! Gave rode auto zeg, die oude Volvo - -is die van jullie? En leuk met nog een huisdier erbij! Succes met de werkzaamheden, ik zal binnenkort op je mailtje antwoorden (als er niet plots een baby geboren wordt :)).
    Groetjes, /Marco & fam.

  • 09 Juli 2011 - 15:00

    Mariette:

    Hallo Ilse en Robert,
    Leuk te lezen altijd jullie verslagen over alle voortgang. Gaaf hoor die tractor, erg handig ook!!!
    En wat een lief katje.
    Succes met de vorderingen en ik laat nog weten wat ik doe het weekend van 30/31 juli. Groetjes Mariette

  • 09 Juli 2011 - 19:02

    Carine:

    Gaaf die foto's! Jullie hebben nog genoeg te doen, maar het wordt vast wel weer heel mooi.

    Succes met alles!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 111186

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: