Witte lijsten en carport bouwen - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Witte lijsten en carport bouwen - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Witte lijsten en carport bouwen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

06 Augustus 2008 | Zweden, Igelfors

De witte hoeklijsten van het huis zijn allemaal vervangen. Dat was maar goed ook, want toen we de oude witte lijsten van het huis af trokken, kwamen we duizenden dode vliegen tegen. Die dode beesten hebben we opgezogen met een stofzuiger en hebben we het helemaal schoongemaakt en de nieuwe lijsten er op gemaakt. Ziet er heel strak uit nu. Zie de foto´s.

Verder heeft Robert nu 2 weken vakantie opgenomen om de carport te bouwen. Roberts vader is hier om te helpen. Zie de foto´s tot zover.

Nog steeds geen nieuws qua baan. Ik ben ook bang dat dat niet gaat lukken. Ik kreeg laatst een brief met een afwijzing en in die brief stond dat er 60 andere mensen gesolliciteerd hadden. Ja, dan val ik natuurlijk in het niets. Geen werkervaring en buitenlander.... Ik ben nu een beetje aan het informeren naar wat opleidingen. Ja, ik moet toch wat????

  • 06 Augustus 2008 - 11:24

    Ida:

    Hoi Ilse,

    Dat is lang geleden. Dat gaat wel wat worden daar met jullie carport. Lekker dat Robert een paar weken vrij is. Hier is het vandaag weer lekker warm!

    Liefs
    Ida

  • 06 Augustus 2008 - 13:20

    Oma:

    halo Ilse.
    wat een dode vliegen.
    het wordt wel een stevige carpoort zo te zien veel liefs van oma

  • 06 Augustus 2008 - 17:42

    Marco,Caroline&Lucas:

    Hoi!

    Dat wordt alweer een stapje mooier met de witte lijsten en de carport.
    We kregen vandaag jullie kaart - bedankt!! Ja, het was zeker mooi weer toen hij geboren werd, en het wordt vast een warme persoonlijkheid :)
    Zou je jullie adres in Igelfors - als je tijd hebt - naar me kunnen mailen? Dan kunnen we jullie een geboortekaartje sturen (een papieren versie dit keer). Groeten van ons drie!

  • 06 Augustus 2008 - 20:22

    Wout En Marion:

    Dat is zeker lang geleden. Hier gaat alles goed. Druk druk druk bij Agatech, best rustig bij Banco Santander (RBS). Thuis enorm genieten van warm zwemwater en veel gezellige etentjes met vrienden. We gaan in september zeilen in Griekenland met een vriendenclubje uit Breda. Op een schoener van 25 meter met 2 masten en ik denk ook veel bier aan boord.

  • 17 Augustus 2008 - 15:19

    Inge:

    He Ilse en Robert,
    Nog heel erg bedankt voor de de gezellige week bij jullie in Igelfors.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1256
Totaal aantal bezoekers 111157

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: