Nieuw huis - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Nieuw huis - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Nieuw huis

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

22 Maart 2011 | Zweden, Igelfors

Een heel aantal mensen weet het al, maar toch leuk om het op de website te zetten.

Vorige week dinsdag hebben we het contract getekend voor een ander huis. Het is niet dat huis geworden waar ik de vorige keer over schreef, dat is gewoon te duur gebleven. Zo meteen hebben we een afspraak met de bank om de lening helemaal rond te krijgen en aankomende vrijdag, op Roberts verjaardag, krijgen we de sleutel.

Het huis is iets kleiner dan ons huis nu, maar heeft veel meer mogelijkheden. Er zit een lap grond bij (bijna 6 hectare) waarvan een gedeelte bos en een gedeelte akker/grasland. Er zijn meerdere gebouwen en schuren, onder andere een gasteverblijf en kippenhok. Een hele grote schuur gaan we afbreken, die is in zo´n slechte staat! Dus weer een hoop te doen. We hebben er wel zin in.

Drukke tijd nu. We willen nog een gedeelte verhuizen voor de bruiloft. Ik zal binnenkort wat meer foto´s op de site zetten, maar hier alvast een voorproefje!

  • 22 Maart 2011 - 12:32

    Gaby:

    Gefeliciteerd!
    Heerlijk dat er zoveel ruimte bij zit.

  • 22 Maart 2011 - 14:00

    Jolanda:

    Hallo Robert en Ilse,
    wow wat een mooi huisje
    met een grote tuin,
    fijn da Arre nu lekker in de buurt kan staan, de hond kan ravotten
    en de auto's een mooi onderkomen gaan krijgen.
    Gefeliciteerd hoor!!

    Jullie gaan een drukke
    maar mooie tijd tegemoet,
    een nieuw huis
    en jullie bruiloft over een paar weken.

    Veel plezier en geniet er van!
    Liefs Jolanda

  • 22 Maart 2011 - 14:09

    Marco:

    Mooi huis, gefeliciteerd alvast met de sleutel, precies op R's verjaardag! En wat een lap grond man!
    Groetjes, /Marco

  • 22 Maart 2011 - 14:38

    Ida:

    Zo Ilse dat is leuk! Ziet er mooi uit. Ik hoop een keer te kunnen komen kijken hoor! Zit je nu dichter bij je ouders? Robert vast gefeliciteerd met zijn verjaardag! Ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt via dit medium.

    Liefs,
    Ida

  • 22 Maart 2011 - 18:34

    Mariette:

    Hallo Ilse en Robert,
    Dat ziet er goed uit dat nieuwe huis en wat een lap grond erbij en al die schuurtjes. Klasse!!!!
    Genoeg plek voor de dieren en de auto's en jullie zelf natuurlijk, ha ha .... Verder alles goed met jullie en alle drukte nu met verhuizen en voorbereidingen, ook voor jullie bruiloft? Ik laat nog van me horen, tegen die tijd. Voorlopig nu groetjes van ons uit Ootmarsum

  • 23 Maart 2011 - 09:42

    Oma V.d Tempel.:

    Lieve Ilse en Robert.
    Ik heb jullie huisje gezien ,
    ik hoop het binnenkort echt te zien.
    Robert gefeliciteerd met je verjaardag..
    Veel geluk samen ,tot 12 April.
    Veel liefs en kusjes van mij.
    oma v.d.Tempel willemars.

  • 25 Maart 2011 - 09:20

    Agnes:

    Hey Ilse en Robert,

    Wat een leuk nieuws allemaal!
    Vooral dat trouwen....! Geniet van de laatste voorbereidingen en geniet ook van jullie mooie dag 12 april!

    Liefs,
    Agnes

  • 20 April 2011 - 09:30

    Carine:

    Ha Ilse,

    Hoe was jullie trouwdag??
    Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel geluk!

    Zijn er al foto's?

    Liefs,

    Carine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 111171

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: