Het sneeuwt! - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Het sneeuwt! - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Het sneeuwt!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 November 2007 | Zweden, Igelfors

Het sneeuwt! Er ligt tussen de 5 en 10 cm sneeuw nu. Maar het leven gaat hier gewoon verder. Het land (het openbaar vervoer, de snelwegen etc) ligt niet plat zoals in Nederland met een paar cm sneeuw. Nu -0.2 graden, geen wind en sneeuw! Heerlijk! Ook Marit, onze hond, is dol op de sneeuw. Ze is aan het graven, aan het happen en rent rondjes rond het huis de hele tijd. Hier in het dorp scheuren jongeren met hun auto door de sneeuw. Met de auto in de sneeuw rijden moet ik nog leren, ik ben veel te bang dat ik zomaar de kant in rijd en ergens tegen aan rijd. Ik ben blij dat we afgelopen weekend spijkerbanden onder de auto hebben laten zetten. Je schijnt dan niet te slippen. Ben benieuwd!

Hier wat foto´s van vanmorgen.

  • 07 November 2007 - 10:11

    Ida:

    Hoi Ilse,

    Wat geweldig en mooi met die sneeuw!! Geniet er maar van nu is het nog leuk! hahaha. De winter duurt nog lang hoor!

    Liefs
    Ida

  • 07 November 2007 - 10:56

    Marjolijn:

    Jemig wat knus zo die sneeuw op jullie huisje. Weet niet of jullie kerstkaarten gaat sturen, maar ik zeg stuur gewoon die foto van je huis in de sneeuw! Leuk hoor.

  • 07 November 2007 - 12:13

    Catelijne:

    Wow dat ziet er wel gaaf uit die sneeuw bij jullie huis! Nog even en jullie hebben vast en zeker een witte kerst...dat wil ik ook wel!
    Geniet lekker van de sneeuw!

    Liefs,
    Catelijne

  • 07 November 2007 - 20:33

    Patricia:

    Erg leuk om te zien: zo'n Zweeds rood huis in de sneeuw. Haal de kerstlampjes maar van zolder voor die boompjes in de tuin....
    Veel succes met de banenjacht!
    Groetjes Patricia

  • 08 November 2007 - 10:39

    Oma:

    hallo Ilse hoe gaat het, leuk dat je met sinterklaas komt, wij hebben gelukkig nog geen sneeuw maar het is wel mooi.
    Ik ben nu bij Jolanda en heb dit berichtje ook gelezen.

    veel liefs oma

  • 23 November 2007 - 17:04

    Jan:

    Hey straatjochie en mevrouw van Hees,

    Eindelijk maar eens flink bijgelezen op jullie site. Er staat zoals gewoonlijk weer een dikke file hier in Nederland en ik heb even geen zin in werken.

    Super om jullie vorderingen zo te lezen. Het is nogal een belevenis!!

    Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Ik ga er vanuit dat die baan ook bij jou wel gaat komen Ilse!!

    Dat Zweden verlegen/terughoudend zijn op de werkvloer had ik ook begrepen van een kennis van me bij de DAF die in Zweden is afgestudeerd. Maar daar breek je je waarschijnlijk wel doorheen. Hoe staat het ervoor met jouw Zweeds dan Robert? Spreek je Engels of Zweeds met je collega's?

    Super veel plezier en succes in ieder geval, en tot in februari!!

    G'n Jan

    Ps. Robert ik mail je nog wel ff over meer info over onze geplande trip. Het is een weekje later geplaatst tov wat ik jou gemaild had. Maar de data staan nu in ieder geval wel vast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 111165

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: