Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Örebro, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Örebro, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

28 Juni 2007 | Zweden, Örebro

Op zondag 8 juli geven Robert en ik een afscheidsfeestje. Ik ben dan voor een paar dagen in Nederland (van 6 tot 11 juli) om ons huis in Maurik leeg te ruimen en om het veulen Alma te bekijken (en moeder Romany natuurlijk). We hebben besloten om Romany in Nederland te laten en dus allebei de paardjes zullen worden verkocht. Ook onze oude caravan (SMV, Zweeds natuurlijk!) staat te koop. Het zou een rompslomp worden om Romany en de caravan mee te nemen. We hebben trouwens ook nog geen geschikt garage of carport bij het huis in Igelfors om de caravan te stallen....

Ik heb op 10 juli ook een gesprek met mijn stagebegeleider van de universiteit Utrecht, dan rond ik mijn stage (en dus ook mijn Master) af....

Hopelijk kunnen jullie allemaal op 8 juli komen!

  • 28 Juni 2007 - 07:20

    Hans:

    Ik weet inmiddels waar het feestje is maar het staat er niet in. Ik zal het hier dan maar schrijven dat het op de Broeksteeg is in Zoelen.

  • 01 Juli 2007 - 03:37

    Tom:

    Nu allen het nummer nog.....en die zal ik dan even vermelden..

    Nummer 19...

    Broeksteeg 19 in Zoelen

    Ik wil graag even langskomen....

    Mijn nicht gaat voorgoed naar Zweden...Dan wil ik graag goed afscheid van je nemen..

    Groetjes,

    van je neefje..

  • 01 Juli 2007 - 10:47

    Claudette:

    Hey Ils,

    Ik kan er helaas niet bij zijn de 8e. Je bent serieus de derde die de dag een feestje geeft.... Denk dat Margot en ik maar een keertje naar Zweden moeten komen om je weer te zien!
    Heel veel succes met verhuizen, zal wel gek zijn hier alles definitief achter te laten...

    Xx Claudette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 111153

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: