Rally - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Rally - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Rally

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

29 Juni 2008 | Zweden, Igelfors

Vandaag hebben we voor het eerst een echte Zweeds rally gezien. Dwars door het bos over grusvägar (wegen van steen/grind/gruis). Het waren allemaal oldtimers, die natuurlijk zo hard mogelijk scheurden!

De rally duurde totaal drie dagen, en dit was de laatste dag. Ze begonnen met zo´n 180 deelnemers, de eerste dag waren er zo´n 35 afgevallen en gister nog zo´n stuk of 20. Allemaal uit de bocht gevlogen, auto kapot gereden tegen een boom of tegen een steen of wat dan ook!

Het ´publiek` was, op het stukje waar wij stonden, op 2 handen te tellen en kon verspreid staan langs de weg. Als er een auto aan kwam moest je snel de kant op klimmen, want de stenen van de weg (en het stof) vloog om je oren!

Hier wat foto´s. En voor de mensen die meer willen weten: http://www.midnattssolsrallyt.com/

Verder geen nieuws qua baan betreft. Een zomerbaan (daar had ik op gehoopt) is er helaas niet van gekomen. Elke keer krijg ik weer een afwijzing!

Wat het huis opknappen betreft: we zijn op dit moment bezig met de witte hoeklijsten. We hebben nieuwe laten zagen die ik aankomende week ga schilderen. Volgend weekend gaan we ze er stuk voor stuk opzetten. Qua bouwverginning voor de carport: die is rond! Dus deze zomer komt er een carport met plaats voor 2 à 3 auto´s.

  • 29 Juni 2008 - 19:30

    Claudetet:

    Gaan jullie volgend jaar zelf ook meedoen?
    Vervelend dat je alleen maar afwijzingen krijgt. Probeer de moed er in te houden! Succes met al het schilderwerk en de carport! Xx

  • 30 Juni 2008 - 10:00

    Wout En Marion:

    Hoi Robert en Ilse,
    Wij hebben tot nu toe een leuke zomer, lekker zwemmen in het verwarmde bad, veel leuke weekends met feestjes.Vorige week ben ik met 7 dames naar Oerol geweest op Terschelling. Was een geweldige belevenis. Wout ging gezellig naar Breda en heeft daar voetbal gekeken in onze stamkroeg. Op 11/6 gaan we 3 dagen kamperen op Bospop in Weert met de Bredaclub. Lekkere muziek beleven. Agatech is stervensdruk, mijn werk loopt prima.Succes met alles en tot de volgende keer!

  • 30 Juni 2008 - 20:35

    Oma V.d.tempel:

    hoi ilse had je een stofbril bij je?wel leuk
    een baan komt vast wel groetjes oma.

  • 02 Juli 2008 - 13:41

    Richard:

    De Oeps te laat foto Lijkt op de zweedse Speedy-Conzales :>)

    Ilse, overweeg of je zelf niet iets kunt opzetten. Steeds afgewezen worden lijkt
    me behoorlijk frusterend.

    Las pas een stukje dat Zweden enorme wijndrinkers zijn. Wellicht kunnen we mijn concept verder uitrollen in Zweden. (wordt dan wel grootaandeelhouder ;>)

    Je weet me te bereiken als je wilt klankborden.

    Keep good
    Richard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 111125

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: