Caport bijna klaar - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Caport bijna klaar - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Caport bijna klaar

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 September 2008 | Zweden, Igelfors

De carport is bijna klaar. Was toch nog wel een hoop werk.... Het dak is bijna klaar. De witte hoeklijsten doen we volgend jaar, want dat halen we dit jaar niet meer. Ook de witte lijsten rond het dak komen waarschijnlijk volgend jaar.

Rinda (het paard) is weer terug naar de stalling waar ze eerst stond. Ik ben nu met haar aan het oefenen om haar voor de kar te zetten. Ben benieuwd hoe snel ze alles oppakt. Dan kan ik hier toeristen gaan rondrijden! Haha!

Zie de foto´s!

  • 05 September 2008 - 13:02

    Nienke:

    Wauw, dat ziet er strak uit! En het paard lijkt ook weer aardig bijgetrokken na het akkefietje met de tondeuse ;-)
    Hebben jullie een mooie nazomer, of is de herfst al ingetreden? De auto's staan in elk geval mooi droog :-)
    Groetjes Nienke

  • 05 September 2008 - 14:13

    Claudette:

    Wow, de carport ziet eruit alsof hij door een professional is gemaakt! Als ik nog iets te verbouwen heb, weet ik bij wie ik moet zijn ;-)

  • 05 September 2008 - 15:37

    Patricia:

    Nog niet zo'n gek idee om toeristen rond te rijden. Alleen jammer (of juist niet) dat die er niet zoveel zijn. Carport ziet er hartstikke leuk uit!! Tot snel in NL!

  • 07 September 2008 - 07:42

    Oma Bep:

    hoi ilse
    mooie foto's van de carport.rinda ziet er goed uit.
    fijn dat je weer een paar dagen naar nederland komt.
    tot ziens oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 111122

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: