Dak, caravan en werk - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Dak, caravan en werk - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Dak, caravan en werk

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 September 2010 | Zweden, Igelfors

De hele zomer heb ik op het toeristenbureau in Rejmyre (dat is een dorpje in de gemeente Finspång) en bij een oude smederij in Hävla gewerkt (zie website www.finspong.se/hafla). Gelukkig mocht ik na het zomerseizoen weer op het gemeentehuis werken. Nu werk ik 50% (dat wilde ik graag) en vandaag is mijn eerste werkdag weer op kantoor. Ik ga me onder andere bezig houden met het verbeteren van wandelroutes. Tot eind december kan ik hier blijven werken. In het voorjaar van 2011 wordt er waarschijnlijk een nieuw toeristenbureau in Finspång geopend. Hoop dan dat ik daar kan gaan werken.

Het dak van het huis is al een tijd af. Was een maand werk, viel mee allemaal mee. Zie de foto´s.

Nu is het huis best een eind af. Alleen de kelder en de badkamer nog. Voorlopig maar even op een laag pitje gezet. We hebben een maandje geleden een oude Volvo en een oude SMV caravan gekocht en zijn afgelopen zondag tot en met gister een paar daagjes erop uit geweest. Zie de foto. We vinden de zalmkleur van de caravan niet zo mooi, dus dat zullen we een keer opnieuw laten spuiten. Eerst willen we nieuwe kussens in de caravan. Die kussen die er nu in zitten zijn dun en versleten. Moet maar eens in het dorp gaan navragen of een omaatje handig is met de naaimachine. Zelf kan ik niet van die kussens maken.


  • 02 September 2010 - 12:00

    Ida:

    Hoi Ilse,

    Leuk om weer eens iets van je te horen en te zien!

    Groet,
    Ida

  • 02 September 2010 - 13:08

    Oma V.d.tempel:

    lieve ilse en robert.
    je dak heb ik klaar gezien en je caravan zag er ook mooi uit ook van binnen. is het goedgegaan met het rijden?fijn dat je werk hebt veel liefs en groetjes
    oma

  • 02 September 2010 - 13:30

    HM Bosch Dordrecht:

    Bij Robert's speciaalhuis in Dordrecht kun je kussens laten maken.
    www.robertsmatrassen.nl

    Groet van Harry

  • 12 September 2010 - 16:32

    Claudette:

    Hoi Ils,

    Wat leuk dat je weer lekker aan het werk bent!
    Wij komen net terug van vakantie. We zijn ruim twee weken in Spanje geweest, lekker door Andalusië gereden en daarna nog een week naar mijn ouders die een appartement aan de kust bij Barcelona hebben gehuurd. Morgen weer aan het werk...
    Liefs!

  • 02 Oktober 2010 - 12:36

    Jan:

    Hee Robert, je hebt mail!

  • 15 Oktober 2010 - 08:41

    Carine:

    Hoi Ilse,

    Hoe is het?
    Heb je al veel kinderkleertjes verkocht?

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 771
Totaal aantal bezoekers 111129

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: