12 april 2011, onze trouwdag - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu 12 april 2011, onze trouwdag - Reisverslag uit Igelfors, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

12 april 2011, onze trouwdag

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Mei 2011 | Zweden, Igelfors

Eindelijk eindelijk! Even een opdate na de bruiloft, dat is al weer ruim een maand geleden. We hebben nog steeds geen internet in ons nieuwe huis, en ik ben bang dat dat nog wel een maandje kan duren voordat we dat wel hebben. Nu zijn we even in Igelfors, er komen zo mensen kijken die interesse hebben in ons huis. Op mijn werk kan ik ook niet mailen, dus nu maar even snel een berichtje zodat iedereen weet waarom we niets hebben laten horen de laatste tijd.


IEDEREEN BEDANKT VOOR DE KAARTJES EN DE CADEAUTJES VOOR ONZE BRUILOFT!!!!! Graag had ik iedereen persoonlijk een mailtje gestuurd, maar dat zit er helaas nu niet in.


Even kort over de trouwdag zelf. Niemand van de gasten wist wat we die dag zouden gaan doen, dus een leuke verrassing! Eerst hebben we ergens een kop koffie gedronken en hadden Robert en ik een powerpoint presentatie, over ons zelf natuurlijk. Daarna waren we om 11 uur op de trouwlocatie, waarna meteen de fotograaf wat foto´s gemaakt heeft. Zie de foto´s! Daarna hebben we bij een andere locatie lunch gegeten en hebben we de middag doorgebracht met `spelletje`, outdoor activiteiten waarbij iedereen mee kon doen. Op diezelfde locatie taart gegeten en uiteindelijk in een ander restaurant dinner. Was een leuke en bijzondere dag die we op onze manier `gevierd` hebben, anders dan een traditionele bruiloft!


Na de paar dagen huwelijksreis in Venetië, zijn we hard aan de slag gegaan in ons nieuwe huis in Tjällmo. Helaas daar nog geen foto´s van, maar zodra we daar internet hebben, zet ik er wat op deze site.


Robert is dit jaar 30 geworden, we hebben een nieuw huis en we zijn ook dit jaar getrouwd, dat moet gevierd worden! Deze zomer willen we een feest geven in ons nieuwe huis, iedereen is welkom. De datum hebben we nog niet geprikt, maar dat zal ik binnenkort laten weten.

  • 14 Mei 2011 - 09:08

    Gaby:

    Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk èn met jullie nieuwe huis!

  • 14 Mei 2011 - 19:10

    Marco E:

    Hele mooie foto's, voor met die Volvo, en de rode dingen (zoals laarzen en tulpen) die er bij kleuren! Gaaf ook met Venetië als bestemming voor de huwelijksreis!
    /Marco & fam.

  • 16 Mei 2011 - 09:16

    Mariette:

    Hoi Ilse en Robert,
    Wat een leuke foto's met al dat rood. Ik had ook al foto's gezien bij Ada en Rob. Fijn dat de trouwdag zo geslaagd was en gezellig was. Succes met jullie huis en snel tot hoors. Groetjes Mariette

  • 16 Mei 2011 - 18:47

    Marjolijn:

    Gefeliciteerd, ik wens jullie veel geluk samen.

    Wat zagen jullie er supermooi uit joh! Wauw?!?! Lijkt me een leuke dag. En dan nog naar Venetië, helemaal niet verkeerd. Lekker eten, prachtige omgeving, heel romantisch.

  • 17 Mei 2011 - 10:18

    Carine:

    Wat gaaf jullie trouwfoto's!
    Mooi dat het een geslaagde dag was.

  • 18 Mei 2011 - 23:25

    Marielle:

    heey,

    gaaf joh!!
    je fotos en jullie kleding, echt gewaagd..
    maar geen paardjes erbij ;)
    wel de hond. leuk hoor.

    tot gauw horens..

    xx marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 111129

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: