Verder met opknappen - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Verder met opknappen - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Verder met opknappen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 Augustus 2011 | Zweden, Tjällmo

Zo, weer een klein verhaaltje over ons.

30 juli hadden we een welkomsfeest/trouwfeest/Robert-30-jaar feest. Ida, Ton, Rob, Steven, Niels en Anne, leuk dat jullie er waren vanuit Nederland! Verder waren alle nieuwe buren er, en een stel collega´s. Totaal zo´n 50 a 60 man. Zie de foto´s.

Nu zijn we begonnen met de nieuwe muur in het gastenverblijf. Zie foto. Ook zijn we begonnen met de paardenstal. Die beesten moeten van de winter natuurlijk wel droog kunnen staan. We hebben nog een paar maanden voordat er weer sneeuw ligt, daarvoor moet het gastenverblijft dicht zitten(muur en nieuw dak) en de paarden een plek hebben.

Vorig weekend een paar dagen met de caravan in Göteborg geweest, toch een klein beetje vakantie tussen het werk en het klussen door!

• 19 Augustus 2011 - 18:16

Ida:

Hoi Ilse,

Wij vonden het ook heel erg leuk om te zien hoe jullie wonen. Wij vonden het erg gezellig. We hebben in 3 dagen erg veel gezien! (wilde zwijnen en eland) We komen nog wel weer eens zo onverwachts hahaha.

Lfs,
    Ida

• 05 September 2011 - 17:16

Jan:

Hey Robert en Ilse,

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk en nieuwe huis! Mail het adres maar eens door, wie weet komen we nog eens langs als we in de buurt zijn.

Cheers,
    Jan en Rienke