Op het ijs - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu Op het ijs - Reisverslag uit Tjällmo, Zweden van Ilse Hees - WaarBenJij.nu

Op het ijs

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

12 Februari 2012 | Zweden, Tjällmo

Vandaag hebben we voor het eerst met de auto op het ijs gereden. Het ijs was vorig weekend 40 cm dik en deze hele week heeft het flink gevroren, dus het was zeker dikker. Net iets buiten het dorp hadden wat jongeren een baan gemaakt, afgezet met oranje paaltjes. Er waren een stuk of 10 auto´s die aan het racen waren. Robert heeft heel wat met zijn eigen auto gereden, maar heeft daarnaast ook in de auto van de buurjongen gereden. Ik heb een paar rondjes er naast gezeten, maar werd `zeeziek` van die bochten en dat glijden, nee niets voor mij dat ijsrijden!

Verder is de werkplaats geisoleerd. Nu op naar de volgende klus (we hebben alleen nog niet besloten wat).

  • 12 Februari 2012 - 17:23

    Krol:

    Yes, lekker scheuren op het ijs met de 4-wielaandrijving !!!
    Mooie foto's,
    Gr uit Maurik


  • 12 Februari 2012 - 21:50

    Ida:

    Hoi ilse leuk hoor! Zag al foto.s op fb bij Robert staan.

    Liefs,
    Ida

  • 13 Februari 2012 - 09:44

    Carine:

    mooie foto's!

  • 13 Februari 2012 - 15:55

    Mariette:

    Hoi daar!
    Ziet er spectaculair uit. Ik zou echter mijn auto hier niet voor gebruiken, ha ha, heb geen slipcursus gedaan.
    Hier was het ook even echt winter, bijna een Elfstedentocht ... ja bijna ... nu is het alweer boven 0, dus dooi, dooi, dooi.
    Geef mij de lente maar weer nu.
    Mooie foto's!!!!
    Groetjes, Mariette

  • 14 Februari 2012 - 15:06

    Oma V.d.tempel.:

    mooi de auto op het ijs ,
    en de zwarte hond in de witte sneeuw.
    groetjes
    oma.

  • 15 Februari 2012 - 10:52

    Marco & Fam:

    Wow, wel gaaf dat het kon! Is weer ns iets anders dan de Elfstedentocht :) Groetjes uit Örebro!

  • 25 Maart 2012 - 09:33

    Roy:

    Ilse/Robert, de site weer s gecheckt om op de hoogte te blijven van jullie reilen & zeilen in Zweden. Alle ruimte daar in jullie nwe toko zie ik, lekker hoor!

    Hartelijke groet, Roy

  • 26 Maart 2012 - 09:27

    Carine:

    Hoi Robert,
    We zijn 1 dag te laat, maar alsnog... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groeten uit Leerdam Sander, Sara en Carine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Dag allemaal, Per half april ben ik in Zweden.... Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Zweden!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 111129

Voorgaande reizen:

18 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: